Aus, på väg

På Tisdag har jag ett bokat möte med CIS, jag skall dit för att boka tid för ett TOEFL prov och för att prata lite om utbildningen jag skall gå i Australien. Skönt att vara en bit på vägen.

Har två prov i veckan, Torsdag - Naturkunskap, Fredag - Svenska B.
Jobbigt, känner att jag inte kan hitta någon motivation just nu. Är rätt trött på skolan och börjar bli galet trött på min klass nu. Det är inte mycket jag känner är rätt just nu.

Håller på att plugga upp ämnen som jag inte har fått godkänt i och imorgon skall jag ha Matte B.
Känns inte så kul det heller. Är kass på matte, men får väl försöka igen.

Trött dygnet runt, trots det är jag på ganska bra humör ändå.

Saknar storasyster. Behöver komma ifrån Sverige ett tag. Få lite nya krafter.

Kommentarer
Postat av: Linn

ha en fin helg! :)

2009-10-16 @ 19:19:35
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0