Yes!terday!

Skulle egentligen inte göra NÅGOT alls igår, men så fort Freddie ringde så ändrades alla mina planer.
Ringde mamma och kollade om man kunde få lite vin av henne och snäll som hon är sa hon ja och packade ner 5 öl till mig med, som jag fick när jag kom hem till henne.
Jag och Freddie åkte till Azaleadalen/Bögdalen och träffade hans kompisar och satt där ett par timmar tills vi åkte till ett riktigt sunkigt och äckligt karaokehak - Flame - U.S.C.H! Usch Usch USCH!

Frågan var då när vi kom fram.. Vart i hela världen tog Freddie vägen?!
Han hade stängt av telefonen för att han hade dåligt batteri och åkt hem till Deji!
Why Freddie, Why?
Så vi fick vackert sätta oss på en sunkig vagn och möta upp honom vid Valand.
Därefter kom Freddie på att bussarna hade slutat gå hem till honom så vi sov hos Freddies kompis kompis.. alltså någon Randomkille.. Edvin?

Vi vaknade imorse, båda två bakis och äckliga och fick kaffe.
Nog om oss, mer om mat.
Massa mat på BK till mig, vidare till en pizzeria för att Freddie var hungrig... Mm mer maat blev det för mig som alltid är hungrig när jag är bakfull, så jag smakade lite på Fritchs pizza.. Yum Yum
Kaffe Latte från Espresso House, gick på pendeln och åkte hem. Nu är jag NÖJD när jag ligger här i fåtöljen och slipper röra mig överhuvudtaget.

Tack för igår Freddie





Innan, under, godmorgon

Kommentarer
Postat av: Freddie johansson

Vi sov hos edwin!

How dare we!? YES we did !



han var snäll :D

2009-05-24 @ 16:45:59
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/
Postat av: Anton

ni var fina när vi träffades

2009-05-24 @ 19:25:29
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/
Postat av: Alexandra

OH MY! Var har du köpt skorna?!?!? Är det dom från Bianco? Så snygga!

2009-05-26 @ 22:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0