We did, Gay Night @ Gretas

Tack Freddie och Deji för gårdagens bravader på Gretas!
Kvällen började rätt lugnt för mig iallafall, med grillspett hos Magnus, tack för det!
Sedan bar det vidare hem till Deji, dit han och Freddie hade rymt, där vi satt en stund och kollade på melodifestivalen och drack lite vin.
Runt 00.00 snåret tog vi oss ner till Gretas (gaybar) och hade en trevlig kväll!
Lots and LOTS of gay-people! Kul med lite omväxling, det är inte så att man träffar massa massa gaymänniskor varje dag!
Tack igen, Killar!

              
Freddie, Jag och nån           Andreas, Deji, Jag och Freddie          Freddie

Så imorse när vi hade vaknat och började dra oss ner mot Nordstan för att möta upp Freddies kompis Hannah och nån randombrud som hon var med såg vi mer homosexualitet på stan, en demonstration för homosexualitet och massa prideflaggor. Mycket gay för mig denna helgen, ska jag se det som ett tecken?


Demonstration


Frukosten åt vi på en jättemysig salladsbar, och inte BK som jag ville (BootyKall) ;) Men det var fan så mycket bättre det här :)

Tack för en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0