Världens Bästa Nilo - She Did!

Häromdagen fick jag uppleva ett av mitt livs bästa ögonblick när jag och Nilo satt och kollade på TV.
Nilo väntade frenetiskt på att Wipeout skulle börja men hon var lite osäker på om det verkligen var just den dagen.

Nilo: "Bella, när börjar Wipe-out?"
Bella: "Den börjar kl. åtta."
Nilo: "Jaha.."

5 min efter
Nilo:"Bella..kommer Wipe-out idag?"
Bella:" Åtta sa jag ju"

Återigen..
Nilo: Bella..Har jag frågat när Wipe-out börjar..? Jag tror jag har minnesluckor"

Hur i hela världen, älskade Nilo, kan du fråga en och samma fråga tre gånger på bara en kvart?
You made my day! <3

Nu sitter jag och Nilo och gör quizzes på Facebook där vi kollar:
• Vad har du för psykisk sjukdom?

Resultat: Bipolär sjukdom (manodepressivitet)
• Vilken diagnos har du?
Resultat: ADHD
• Vilken är din mörka sida?
Resultat: PSYKOPAT

Är jag verkligen så hemsk?

Love Bless



Ps. Nu sa jag till Nilo att Freddie tyckte att det var kul som hon hade sagt och vilket svar tror ni jag får?
"Vilket då? Nej men herregud VAD SA JAG?"
- Men Nilo det du har sagt
"Men herregud! HERREGUD!"

Hon kom på det.. efter många om och men, och säger till slut "hur ska jag kunna ha barn i framtiden jag kommer ju inte komma ihåg något"

Tack Nilo ♥

Kommentarer
Postat av: alex

ADHD kan jag intyga.

2009-05-19 @ 00:32:15
URL: http://alexthegreat.blogg.se/
Postat av: nilo

Det är klart att du är psykopat.. det är därför vi passar så bra ihop..Vi bor ju i ett psykhem..hon där nere kan ju joina oss med sina kostymer till sin jävla gås :)

2009-05-19 @ 00:34:23
Postat av: nilo

Nä Bella du får inte hålla på och sprida ut mina skeva sidor..Vem fan kommer vilja dejta mig nu? Det är ju ett under att jag ens kommer ihåg att sätta på mig kläder innan jag går ut ur dörren..

Som idag liksom..gick med dig till tvättrummet och hade lämnat plattan med vattnet till snabbmakaronerna på sexan. Men det var ju okej för makaronerna var ju inte i. Hällde i makaronerna..och sen..ja..glömde jag de IGEN och de blev mos!!!

2009-05-19 @ 00:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0