Thank you, come again!

Jag är så nöjd att jag har Freddie!
Var på magnitude och kollade på skor åt honom och jag hittade en jättesnygg skjorta som jag försökte pracka på honom.
Ett mycket tappert, men misslyckat försök! Snygga skor förövrigt!
Sedan gick vi bort till Kungsmässan för att kolla in ännu mera grejer att pracka på honom, det hela slutade med att han gick därifrån, ganska ångestladdad, med ett par jeans, ett par shorts, ett skärp, ett linne och nya snygga glajjor!
Jag gick in på BikBok och höll kära Nilo sällskap en stund och la undan ett par jättefina jeans och hittade två par skor på Bianco. Vill även ha två linnen från BikBok och ett halsband. Det får vänta.

Nu ska jag göra mat.
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blessed love on u, ditt prackhora :D

2009-05-18 @ 19:01:33
Postat av: Freddie johansson

Blessed löv on u, Prackhora :D

2009-05-18 @ 19:02:41
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Love Bless you Freddie!

2009-05-18 @ 21:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0