Maria Did, And I Loved It

Good Morning!
Klockan 9.56 väcktes jag, Nilo och Ingrid av knackningar på dörren så Nilo gick upp och öppnade, och vem hittade vi, pigg som en lärka, ståendes utanför våran dörr om inte...
Världens bästa Maria Carling!
Alltid lika trevligt att bli väckt av henne, oavsett om klockan är 9 på morgonen eller 3 på natten, man blir alltid lika glad!

Nilo och Maria gick till Hemköp för att inhandla lite frukost medan jag och Ingrid var kvar och satte på kaffe.. Dålig idé att låta mig sätta på kaffe när jag är nyvaken och knappt ser vad jag gör. Istället för att det blev gott kaffe så vek sig kaffefiltret och Ingrid fick panik och var tvungen att åtgärda min miss.
Tack Iggy!

Nu har Iggy och Maria gått så jag ligger ute i soffan och Nilo sitter inne på sitt rum och har satt på lugn och tråkig musik.
Nilo...Give me some real music, please!

Jah Lovin' is superior
Superior - Gentleman



Love bless

Kommentarer
Postat av: nilo

Lär dig att uppskatta vuxen musik.. George Michael -Jesus to a child.. ;)

2009-05-23 @ 12:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0