Hell Yeah, We Did!

Härlig kväll igår.. Eller härligt dygn det senaste gångna.
Började med att jag och Freddie skulle ta en buss från Fjärås, där han bor, in till Kungsbacka, men ICKE!
Ingen buss gick från Fjärås, så vi fick skjuts av fem tanter som självklart skulle till Pepes och ragga lite.
Tack tanter!
Istället för att gå ut i Kungsbacka som planerat, åkte vi in till Göteborg till QueerNight på Park Lane.
Jättetrevligt folk och skön stämning där alla dansade, homosexuella som bisexuella som heterosexuella som transvestiter.
Mitt i natten kom Bobby till Park Lane som Philip Berntsson inte hade något emot.. Absolut inte NÅGOT emot!
Philip blev frälst och förmodligen bisexuell under nattens gång av Bobby!

När Parkan hade stängt, 05.00, åkte vi på efterfest på Friggagatan där vi stannade i någon timma eller så.
Sedan gick jag och åt frukost med Freddie, Bobby och något (o)skönsångande psycho på Elite Hotel.
Hotellfrukost är verkligen oslagbart!

 

Han psychot var för övrigt riktigt skum, han kom ner och satte sig och pratade med mig när jag väntade nere i lobbyn och satte på Enrique Iglesias på högsta volym på sin telefon nere i lobbyn och satt och sjöng med. Han gick tydligen någon musiklinje och han KUNDE INTE SJUNGA! En tafatt och otroligt konstig människa. Och jag tror nog att både Freddie och Bobby håller med mig där.

Tack Freddie, Bobby och Robin för en fantastisk invigning för mig på QueerNight @ Park Lane.
Och tack till Freddies underbara pappa, Chrille, som hämtade oss på Kungsbacka station klockan 10 på morgonen och köpte Coca-Cola och körde hem oss för någon timmas sömn. 


Bobby, Philip, Freddie och Jag


Love Bless, Bella

 

Kommentarer
Postat av: alex

HAHAHAH snygg min

2009-05-31 @ 13:08:36
URL: http://alexthegreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0