Dålig uppdatering = Bra dagar

Har vart dålig på att uppdatera, men har inte brytt mig så mycket.
Igår var jag hemma hos mormor och morfar som bjöd på pannkakor, faaantastiskt!
Där bjöds det även på en underbart söt, men jobbig kusin som snodde först mina solbrillor och sedan min jacka när jag skulle gå och sa att hon bara skulle testa.. Inne på toaletten.. Sen hittade jag någon konstig fläck på bröstet.
Vad hände där egentligen?
Sedan körde mormor mig till min älskade mams där jag väntade en liten stund tills hon kom hem från yogan.. Träningsnarkoman och tävlingsinriktad som hon är drog hon med mig ut på en 45 minuters walk i Kullavik, trevligt med lite quality time med mamsen. När vi kom hem igen satte vi oss på balkongen med varsitt glas rött, som jag inte var sugen på alls, så hällde över det till hennes glas och satte på Twilight istället.
Faaantastiskt bra film med en sjukt snygg huvudrollsinnehavare.

Idag har jag och Friiitch gjort klart våran reklamfilm för Kba Posten, ÄNTLIGEN... Efter 2 månaders slit!
Så nu sitter jag hemma hos Freddie och väntar på att vi ska gå ut.

Over and Oooout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0