Wuuunderbaum

Jag har nog haft den bästa helgen i hela mitt liv!
Kom hem till Carro i torsdags och drack lite vin med henne och pratade om allt mellan himmel och jord, så som man alltid gör när man inte har träffats på så länge..
Sedan gick vi ner till John och träffade killarna som var där och kom på den briljanta idén att bada i havet.. Det blev inget dopp i havet, utan vi gick upp till Carro och badade i hennes pool istället.. Ingen bra idé, med tanke på att det var 14 grader i vattnet.. Kaaallt!
Sedan gick vi och la oss och sov.

Dagen därpå (Fredag) jobbade Carro 9.30-21.00 så jag satt uppe och höll henne sällskap från och till och gick ned till henne ibland för att ta mig ett dopp i poolen.
När Carro hade slutat och kommit hem började vi dricka lite vin igen för att senare dra oss ner till John som hade en det folk hemma.. Myyycket trevligt.. Fick återigen den briljanta idén att gå och bada i havet, men inte gjorde vi det då heller, så när vi kom tillbaka hade Carro och Sebbe gått hem igen..
Så vi fortsatte dricka lite öl och äta grillkorv klockan 3 på natten, innan även vi gick hem för att sova..

Söndagen var helt underbar, Jag, Tessisen, Sara och Emma låg vid poolen hela dagen och hade en poolboy/waterboy/strawberryboy som uppvaktade oss.. Och OM han gillade det!!
Söndagen slutade bra med The Day After Tomorrow och en mjuk säng att somna i!

Igår åkte jag hem, efter 4 dagar i Regnérs Recidence och åt lite mat med mamsen och kollade på Karlsson på taket, som förövrigt skulle kunna vara den äckligaste och roligaste filmen ever.. Eller inte..

Idag ska jag träffa Friiitch för att catcha upp lite med honom efter över en vecka utan att ha träffat varandra för att se vad som händer i varandras liv och sola och bada..

Tack Regnér för en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0