Caroline ♥

Den bästa människan på denna jord är Caroline!
Träffade henne i början av min gymnasietid, för 4 år sedan snart, när vi hamnade i samma klass på den jätteroliga linjen Samhäll/Internationell.
Vi har haft sjukt roligt tillsammans, vi har bråkat och gråtit tillsammans.. eller har vi verkligen gråtit?
Kul har vi haft iallafall!
Vi har festat tillsammans, gått på lektioner tillsammans, inte gått på lektioner tillsammans (dumt nog) och pratat om allt mellan himmel och jord.
Caroline, du är en fantastisk människa och jag är faktiskt väldigt stolt över hur bra du har klarat dig, eftersom jag drog med dig på jävelskap när vi gick i samma klass. Du kom in på den högskoleutbildningen du ville, du har framtidsplaner och är fortfarande lika snygg som du alltid har varit! :)
Jag saknar våra tider tillsammans och jag hoppas att vi kan börja umgås lite bättre igen!
Var jättekul att träffa dig idag och fika med dig och ikväll ska vi ha en grym kväll!
See you tonight girls. Förresten - "What a catch!"


Caroline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0