Äntligen Kalmaar!

Åkte klockan 18:07 från Göteborg - ÄLSKADE västkust mot Kalmar med tåget och min älskade mor.
Var jätterastlös under den 4 timmar långa tågresan tvärs över landet.
Kunde inte koncentrera mig på varken att läsa, kolla på film eller ens lyssna på musik.. Ville bara vara framme!
Det hela slutade med att jag läste tre sidor i min bok om Ron Jeremy och hittade ordet penis som jag visade min mamma. Det visade sig vara väldigt roligt, för hon fnissade som en tolvåring och jag skrattade tillbaka åt henne som i sin tur började skratta åt mig. Sedan gick mamma och köpte en liten flaska vitt vin som vi delade på och skålade med för våran minivacation.

Sedan kollade mamma konstigt på mig och frågade om jag kunde skela..  Dumt att fråga den människan i familjen som i hela sitt liv har gjort fula grimaser och skelat som en tok. Så vi satt mot slutet och gjorde fula grimaser mot varandra, medan tjejen bredvid satt och kollade på oss som om vi vore dumma i huvudet.. Men kul var det!
Jag har allt en bra mamma!

Syrran kom och hämtade oss på Kalmar C och lämnade av mamma vid hennes hotell och körde sedan hem oss till sig själv, där vi kollade på Paris Hilton - My new BFF.. Sjukt roligt och mysigt att umgås lite med min älskade syster.
Jag älskar min familj! Finns inget bättre.
Ska nog försöka få mig lite sömn, det kommer bli en lång dag imorgon.
Uppdaterar med lite bilder när jag får tid.. OM jag får tid

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0