YOURBUBBLEGUMTONGUE♥

Har vart en ganska trevlig vecka än så länge, faktiskt. Och trevligare kommer den att bli.
Jag jobbade Måndag och Tisdag, 9.30-18.15 båda dagarna, vilket var helt fantastiskt händelserikt.
I Måndags, klantig som jag är, skulle jag skruva på en kork på ett superlim... Ja, just det - SUPERLIM!
Och sekunden därpå stod jag där som ett fån i 30 minuter, panikslagen och helt lost, med tanke på att jag inte visste vad jag skulle göra, så jag ringde till slut till min kära mor, som sa åt mig att ringa färgaffären bredvid.
En tjej kom över med en dunk aceton och massa annat böös som jag inte förstod var det var.. och vips! efter 5 minuter var limmet borta och mina kära fingrar var fria! Fantastiskt!

I tisdags kom mormor och morfar förbi och köpte present till deras vän, syrran var inne och köpte mat åt mig och sedan kom freddie in och höll mig sällskap den sista timman..

Igår, onsdags, var vi ett par tjejer på mingel - 29an. Mycket folk, mycket alkohol och mycket trevligt sällskap..

Har vart en go dag hemma idag och har en helt underbar helg att se fram emot. Hoppas att allt går som jag vill bara!

Peªce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0