Räknar ner dagarna!

Måndag - Tisdag - Onsdag
TRE dagar kvar tills det bär av mot varmare breddgrader!
Ska bli så skönt, men samtidigt lite jobbigt att lämna landet med den där tunga känslan i magen, som säger till mig att allt inte står helt rätt till.
Förhoppningsvis löser det sig innan jag åker, så jag kan njuta av semestern och en lättad känsla i magen. =)

Har börjat packa idag och det är en enda stor röra ska jag tala om för er! Det är en väska full av kaos, en kameraväska och ett handbagage som jag inte vet alls vad jag ska ha för saker i överhuvudtaget.. Telefonen, hörlurar och mitt pass är det enda jag vet ska ligga där i just nu!
Vi får väl se hur detta ska gå..


Kri Eco Resort

Up, up and away!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0