Landvetter - Arlanda - Bangkok - Snart KL

Sitter just nu på Bangkoks flygplats, har varit inne i stan en sväng och kom precis tillbaka..
Landade 05:20 imorse och ska ta flyget till KL klockan 16:00..
Har sovit sjukt dåligt.. Sov 1,5 h natten till onsdagen och sov 3,5 h på planet hit.. Det är 5 timmar på över 42 timmar som jag har sovit.. Känner mig inte helt 100, men snart är vi i KL där vi har hotell över natten.
Ska dit, duscha, väta på syrran och sen ut och käka middag med Rocket någonstans..
Med tanke på att jag inte såg KLCC förra året (!) så har jag blivit lovad att se dem idag/inatt. 

Nu ska jag kolla runt lite på flygplatsen innan vi drar igen..

Saknar dig Freddie, ska dricka öl och sola massa för dig! ;P

♥ out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0