KL - Ujung Pandang

Sitter åter igen på en flygplats. Den här gången i Kuala Lumpur.
Spenderade natten här och hade en mycket trevlig middag med Rocket och hans tjej på något ställe där det verkade som att ingen hade sett vita människor innan.. (Freddie - är jag den enda jävla vita människan hr eller?!) 
Rocket, den sjuka jäveln, lurade i mig kotarm.. WHAAT!??!?

Den som sa att jag aldrig har sett Petronas har FEL. För nu hade vi till och med UTSIKT över dem från hotellrummet på 28:e våningen.
Väl på hotellet somnade jag och syrran gott i den sjukt hårda sängen. 

Om 4 timmar är vi i Makassar där vi ska spendera två nätter innan vi åker till Kri.. 
Ska bli skööönt men är sjukt trött på att flyga nu!

Ska snart boarda planet så I'm out!

Ohh really?!

Kommentarer
Postat av: freddie

ORLY ! haha du är fan "DEN ENDA JÄVLA VITA MÄNNISKAN DÄR"



i miss yah babe <3

2009-07-30 @ 19:06:00
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0