Indo-fucking-nesia - whaaahaaat?!

Om en vecka och en dag åker jag till Indonesien..
Flyg 1: 22 juli  Landvetter - Arlanda
Flyg 2:
22 juli-23 juli  Arlanda - Bangkok
Flyg 3: 23 juli  Bangkok - Kuala Lumpur
Flyg 4: 24 juli Kuala Lumpur - Makassar


Har en hel del flygande att handskas med, men det ska nog inte vara några problem, bara det att jag har lite svårt för att sova på flyg. Det är det värsta jag vet!
Så länge jag har en bok att läsa, 1000 tidningar och batterier på min iphone, så jag kan lyssna på musik under hela flygresan (resorna) så ska det nog gå fint!

Synd bara att så fort jag hittar någon jag tycker mycket om, så ska jag resa iväg i 26 dagar, alltså den 16/8! Whaat?!

Den 10/8 fyller Papi 50 år, så vi ska nog se till att det ställs till med en braaakfest där borta, på andra sidan jorden!

Kommer bli så skönt att få lite sol, bad och mycket bra dykning! Ska förmodligen börja med lite skolarbete när jag är där nere, hade tänkt att göra mitt projektarbete när jag är där. Men vad det kommer att bli, ska jag inte avslöja här och nu. Så det kommer bli en överraskning för er som inte redan vet vad jag tänkte göra =)

Kommer bli sjukt jobbigt och ledsamt på samma gång att åka därifrån, med tanke på att min älskade syster ska stanna kvar där i ca 3 månader för att lära sig indonesiska och surfa där nere. =(

Dags att göra en riktig packlista, tanka lite musik som jag vill ha med mig, leta upp någon bra bok..

Var är min PADI väska?! Ingen som har sett till den någonstans?



Ska streama lite Family Guy ikväll innan jag somnar och längta till efter jobbet imorgon!
Ska först på synundersökning och sen iväg och mysa =)

Selamat Malam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0