Fullt upp!

Skön söndag, jag fullkomligt älskar söndagar trots att jag vet att det är en tidig morgondag som väntar.
Har hunnit med mycket idag, trots att jag vaknade klockan halv 1!
Har städat här hemma, planerat hela kommande veckan, bakat bröd med mamma och nu ska vi snart gå o handla lite så att vi kan få lite mat i magen.
Har faktiskt hunnit med förvånadsvärt mycket under veckan som har gått också, jag har bland annat fått skrivet massa arbeten i skolan och har till och med fyllt i ansökan till William Angliss Institute i Melbourne, där det är tänkt att jag skall börja i Juli nästa år.

Känns alltid bra att veta att man har varit så effektiv.
When this is over.
When this is what Brian? Over
blablablaOver Over.

Kommentarer
Postat av: alex

HAHA, when this is over. OVER OVER!



CoolwHip

2009-12-09 @ 09:16:36
URL: http://alexthegreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0