Kri Eco Resort - Mitt paradis

Sitter just nu pa Bali, kom hit igar kvall fran Kri, mitt paradis pa jorden! Har haft en helt otrolig vecka med helt underbara manniskor och helt fantastisk dykning! Vi har haft tva helt grymma dykpolare.. Kanye West och Jamie Foxx! Hade ett helt sjukt bra nattdyk i lordags med Andre och Vincent - en kille fran holland, tappade bort sig sjalv och alla andra, och det har vi verkligen haft roligt at! Fick se manta pa vart andra eller tredje dyk, sa nu hoppas jag pa mola mola har pa bali! Vi har haft det sa roligt med personalen pa Kri, har spelat volleyboll och skojat med varandra! Saknar dem redan, sa jag kommer snart tillbaka, that's for sure. Har aven hittat min man dar nere! Septinus, Efraim, Markus, Eddy, Edison och Melky ar dem jag kommer sakna mest. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0