Hemma efter 26 dagar i Paradiset.

Kom hem igår igen från Indonesien - för er som har missat det.
Landade på Landvetter 5 minuter över 10 på morgonen och därifrån åkte vi hem till Pappa för att packa upp lite.
Det tog inte lång tid för mig att packa upp det "nödvändigaste" och åka hem till Mamma en liten stund för att få fram min PUK-kod, med tanke på att jag blev lite för rastlös i väntan på flight Denpasar-Bangkok.
Stannade inte särskilt länge hemma hos Mamma heller, utan satte mig ganska snabbt på en buss som skulle ta mig in till Kungsbacka, så att jag skulle få träffa min Älskade Freddie. Kärt återseende efter ca 30 dagar utan varandra.

Vi satt på Naam och uppdaterade varandra, fast det var mest han som pratade om allt som hade hänt under tiden jag hade varit borta. Sedan fick Freddie den goda idén att vi skulle till Hemköp och köpa lite godis, och med tanke på att jag har haft cravings for licorice under hela resan tyckte jag att det var en briljant idé.
Efter att vi hade köpt mina balkar och Freddies vanilla fudge godisar gick vi upp till Ulla, Freddies mormor, i Tingberget och drack lite kaffe och var ute och promenerade med Mozart, hunden, inte människan.
Hade en underbar dag med Freddie, alltid lika skönt att träffa dig och prata med dig, för det är aldrig någon som får tyst på oss. Love you, Fritch!

Nu ska jag snart äta frukost. Mamma är sjuk idag så hon gör iordning små minibaguetter i ugnen och ska göra en kaffe latte till mig. Sweet!
Sedan blir det till att duscha, göra sig iordning lite och åka in till Kungsbacka igen för att träffa Carro, innan hon åker hem till Halmstad igen. Älskar att vara ledig, men imorgon börjar helvetet igen.. År 5, Here I come!

♥ (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0