Dyk och baliengelska

Var ute i Lembongan idag for att fa en chans att se mola molas. Hade vart coolt som fan, men det fick vi ju sjalvklart inte..
Pa kri var det 28-29 grader i vattnet.. Dar ute var det 21, snacka om att jag fros i min shorty och sog i mig luft.. En 200bars flaska pa 30 minuter!
Nar jag skulle ner i vattnet fragade en av killarna pa baten
"do you have your pins"
sa jag svarade lite forbryllat
"pins??!"
"yes, your pins" svarade killen och pekade pa mina fenor..
Vadda PINS tankte jag.. Det heter ju FINS!
Sa galet det kan bli..
Sedan kan de ju inte saga F har som vi gor, sa nar man sager "thank you my friend" nar man har kopt nagot sa far man svaret "yeahyeah, good bye my priend"
Finns inte F i det indonesiska spraket?? :O

Overover



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0